Terhi-Fix 300G

גם החומרים הקשוחים והחזקים מהם בנויות סירות TERHI יכולים להיפגע לפעמים מתאונות או פגיעות בסלעים או בעצמים פוגעניים במים או בהובלה, ניתן לרכוש סט תיקון המאפשר לתקן את הסירה בקלות וללא מיומנות מיוחדת לאחר התיקון המבנה חוזר למצבו וחוזקו המקורי כל הסטים מסופקים עם צבע גמר לבן כדי לאפשר צביעה של המקום לאחר התיקון.

סט התיקון  Terhi Fix כולל שני חומרים לעירבוב ומריחה במקום הפגוע, ספוג החלקה ופחית צבע.

ערכת התיקון מסופקת באריזת של 300 ג"ר.

הוראות שימוש בסט התיקון  Terhi Fix

  1. נקה את האזור הפגוע מלכלוך ושאריות החומר שנשבר מהסירה, בעזרת סכין משור או כלי עבודה מתאים אחר שייף את שולי המקום הפגוע באמצעות ניר לטש כדי ליצור מקום חלק ונקי משברים וחתכים.
  2. ערבב את שני החומרים המסופקים בקיט במידה הרצויה, יש לערבב את החומרים בכמות הנדרשת לפי יחס הערבוב הרשום על גבי האריזה. יש למרוח בעזרת מרית מתכת (שפכטל) את החומר על מקום הנזק. יש להקפיד שכמות החומר תהיה גבוה במעט משטח גוף הסירה כי לאפשר לשפשף ולהחליק את החומר לאחר המריחה בצורה שתיצור משטח חלק ואחיד עם גוף הסירה ללא שקעים ובליטות.
  3. לאחר שהחומר התייבש מעט והוא מאפשר שיוף, שיפו את המקום בעזרת ניר לטש עדין המולבש על ספוג קשה וישר עד לקבלת משטח אחיד וחלק עם דופן הסירה.
  4. עכשיו כשהמקום חלק וישר המתינו מעט עד שהחומר יתייבש לחלוטין נקו את המקום בעזרת מברשת קטנה או מטלית משאריות האבק והלכלוך שנשארו מהשיוף. וצבעו בצבע  ABS של TERHI מקום התיקון יהיה יפה וחזק כמו במקור

סט התיקון של Terhi כל אחד יכול !!!

מחיר: 399 ש"ח